۱۳۸۹ بهمن ۳, یکشنبه

دختر ایرونی داغ



ای دل سپرده به غزل ، قشنگ ترین لاله ی باغ
تابستون ِ ترانه هام ، دختر  ایرونیِ داغ
تو ماهِ نازِ آسمون ، تو بی قراری شبی
اون بوسه ای که بی هوا ، پرمی گیره روی لبی
دوست دارم ترانه چشم ، دوست دارم ترانه لب
دوست دارم غزل نگاه ، قسم به روز ، قسم به شب
وقتی نگام می کنی  ، با اون نگاهِ مبهمت
تفسیر آسمون می شی ، بی اختیار می بوسمت
رنگین کمون تو آسمون ، دل اما بی قرارته
وسعت آبی غزل ، ترانه آینه دارته
یه ثانیه ندارمت ، دلتنگی یه ساعته
من با تو  آروم می گیرم ، با تو خیالم راحته
نیازِ دم به دم تویی ، به هر زبون تو رو می خوام
داری به چی فکر می کنی؟  قشنگ ترین دقیقه هام
من از تو دل نمی کنم  ،  همیشگی ترین بهار
شبنمِ خاطراتِ من  ، دوست دارم هزار هزار!
ای دل سپرده به غزل ، قشنگ ترین لاله ی باغ
تابستون ِ ترانه هام ، دختر ایرونیِ  داغ!

۳ نظر:

  1. عجب شعر زیبایی !
    امااصلا با عکسی که گذاشتید همخونی نداره ، می تونستید از عکسهای قشنگتری استفاده کنید !!!!
    خواهش می کنم عوضش کنید!
    ممنون

    پاسخحذف
  2. فرهاد عزیز
    اگر می آیی
    قاصدی پیشترک بفرست
    مبادا
    از دیدن ناگهانی ات
    پرستوهای خانه ی ما به لکنت بیفتند....!!
    بازهم مثل همیشه معرکه ای....بوس بوس

    پاسخحذف
  3. میترای نازنینم:

    بر هم که باشـ ـد پلک هـ ـا یت٬
    بدان٬آسوده در خوابـ ـم...
    شک نکن مادام که نبـ ـاشی٬
    دُرست هم پایِ همین امشب
    عجیب تنگ می شـ ود
    دلم٬
    خیالت که سِیر می کند نُه مِتریِمان را
    باز
    عَطفْ می شـ ـوی مُدام
    به تکرارِ تاریخِ آغوشم

    *********

    سلام جیگرم! گرچه دلم نمیومد اون عکس نازو بی نظیر رو حذف کنم ؛ ولی بنا به فرموده ی خودت و ملاحظات خاصی که در نظر داریغ برداشتمش! به خدا تقصیر من نیست؛ عشقت چشامو کور کرده. می بخشی گل نازم. کاش می تونستم واسه هرکدوم از شعرام، سه چهارتا از عکسای قشنگ همین خانوم جیگرطلاهه رو بذارم! افسوس!

    پاسخحذف